HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2015.07.12. 12:21 angithiaa

A kemoterápia utóhatása

„Fura kapcsolatban állok a múlttal. Vagy mélyre temetem, vagy rágódom rajta.”

Újra itt vagyok! Az oldalam nézettsége megcsappant, de nem is csodálkozok, hiszen bejegyzések sincsenek. Viszont még mindig vannak olyan lelkes követők, akik napról napra visszatérnek és ellenőrzik, hogy került-e fel új írás az oldalra. Bár nem kértek rá, de az ő kedvükért szeretnék most írni egy rövidke állapotjelentést magamról.

A következő kontroll vizsgálatom augusztus 27-én esedékes, akkor valószínűleg kérünk majd egy PET-CT időpontot is, úgyhogy akkor le lesz tudva az éves nagy kontroll vizsgálat is. Sajnos fizikailag még mindig nem vagyok a régi, el se tudom képzelni, hogy mennyi időnek kell még eltelnie ahhoz, hogy egybe le tudjak nyomni egy napot, úgy, hogy nem kell közben megpihennem. Még most is kiüt rajtam a kemó utóhatása, pedig nem gondoltam volna, hogy előjöhet még bármilyen kemoterápia utáni szövődmény. Nem nagy dolog, úgyhogy tudok vele együtt élni, de azért jobban örültem volna, ha nincsen. Decemberben vettem észre, hogy a jobb lábam nagy lábujján nem nő a köröm. Nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, elkönyveltem magamban, hogy nem nő és kész. Mutogattam anyának is meg a család többi tagjának, hogy milyen érdekes, de nem foglalkoztunk vele. Aztán pár hónap elteltével azt vettük észre, hogy sokkal nagyobb az a lábujjam, mint a bal lábamon lévő. Ekkor anya elkezdte itthon házilag gyógyítani, raktunk rá párakötést, kenegettük antibiotikumos krémmel. A párakötés hatására „megnyílt” egy kis helyen a lábujjam és elkezdett a váladék kijönni belőle, majd „kihúzott” belőle a párakötés egy vadhúst. Ekkor anya „bepipult” és elvitt a sebészetre, hogy megmutassuk. Ott egyből, ahogy ránézett az orvos, szemrebbenés nélkül azt mondta, hogy nincs mese, ez a köröm már halott, le kell venni és majd nő a helyére egy új köröm. Én mondtam, hogy köszönöm szépen, de most csak megmutatni hoztuk a lábam, úgyhogy megyek is haza, aztán ha majd egyszer az életben bátorságot gyűjtök ahhoz, hogy letépjék a körmöm, majd visszajövök. Kérdeztük, hogy van-e valamilyen alternatív gyógymód, amivel még otthon tudnánk próbálkozni és akkor azt mondták, hogy írnak nekem egy heti antibiotikumot, és ha az leviszi a gyulladást a lábamról, akkor elképzelhető, hogy elkezd nőni az új körmöm, ami letolja a régit. Lápisszal leégették a vadhúst a lábamról, majd az utamra engedtek azzal, hogyha nem segít az antibiotikum, akkor várnak vissza sok szeretettel. Sokheti kezelésünkbe telt itthon, de úgy néz ki, hogy végre elkezdett nőni a körmöm. Gyorsan lekopogom, de úgy tűnik, nem kell levenni a körmöm. :) Mikor megkérdeztük, hogy vajon miért történt ez, akkor egyértelműen a kemóra lett fogva, hogy nagy valószínűséggel annak a következménye lehet.

Hogy mi van még ami „rám ragadt” a kezelések alatt? Hát a „csodás” fülkürt hurut gyulladás. Előtte sose volt gond a fülemmel, de kezelések közben ez előjött és nagyon úgy tűnik, hogy azóta, visszatérő vendég az életembe. Most megint csepegtetek az orromba, hogy a fülembe ne halljam a hangokat mikor lefekszem aludni.

Ami pedig a könyvemet illeti:
A szerzői facebook oldalamon, (ami ide kattintva érhető el) elég sok információt osztok meg, és azt azok is meg tudják nézni, akik nincsenek regisztrálva facebook-ra. De azért röviden itt is mesélek róla pár szóban. Először is talán azzal kezdeném, hogy egy hónapig vezettem életrajz kategóriámon belül a toplistát. Ez hatalmas nagy elismerés az olvasóimtól, hiszen ez azt jelenti, hogy rengetegen vették meg a könyvemet. Aztán részt vettem a miskolci és a budapesti könyvhéten is. Rengeteg könyvet dedikálhattam az olvasóimnak, ami ismét csodás érzés. Szerepeltem az Echo tv műsorában és a Nők Lapja könyvajánlójába is bekerült a könyvem Jónap Rita ajánlásával. Egyre több helyre jut el a könyvem híre, ami remek dolog! :) Én most élvezem tovább a nyarat és a napsütést, tegyétek Ti is ezt, aztán augusztusi kontroll után találkozunk ismételten! :)

Az Echo Tv-s interjú ide kattintva tekinthető meg.

Most pedig beszéljenek a képek:


86. Ünnepi Könyvhét Miskolc:
_dsc7005.jpg
_dsc7090.jpg

86.Ünnepi könyvhét Pest:
Orsival:
img_9442.JPG
Ágival:
agiva.jpg
Névtáblát is kaptam: :)
nevem.jpg

Echo Tv-s interjú:
echo_tv.jpg
echo_tv_2.jpg

Könyvem a sikerlista kirakatban:

img_0428.JPG

És végül de nem utolsó sorban Nők Lapja:

nokk_lapja.jpg
nok_lapja_2.jpg
nok_lapja_3.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr867619728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása