HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2015.09.22. 21:08 angithiaa

Éves PET-CT kontroll

Múlt hét hétfőn (2015.09.14.) ismeretlen számon csörrent meg a telefonom és miután felvettem a debreceni PET központból mutatkozott be egy hölgy. Az ügyben kerestek, hogy lemondta egy páciens az időpontját, így aznap délutánra felszabadult egy hely, úgyhogy ha tudnék menni, akkor szívesen fogadnak. Ilyenkor az ember agyának gyorsan kell járnia, mérlegeltem a lehetőségeket, átgondoltam, hogy mikor ettem utoljára, majd annyit bírtam kinyögni, hogy öt perc múlva visszaszólok azon a telefonszámon, amin hívtak. Gyorsan rácsörögtem anyára, elmondtam, hogy mi a helyzet, majd közösen is arra jutottunk, hogy nem kapkodjuk el a dolgokat. Előtte vasárnap tekerem 15km-ert és ráadásul bűnöztem is, mert jégkrémet ettem és mindennek fejében még kipihent sem voltam, ráadásul anyáék is dolgoztak. Minden az ellen szólt, hogy kocsiba vágjuk magunkat és elrohanjuk Debrecenbe csak azért, hogy minél hamarabb túlessek a vizsgálaton. Visszahívtam a központot és megmondtam, hogy köszönöm szépen, hogy gondoltak rám, de ezt most nem tudjuk megoldani, úgyhogy maradunk majd a kapott időpontnál. Kedden meg is érkezett az időpontom, ami 2015.09.21. 16:15 lett. Így most be tudtam tartani az előírásokat, miszerint 48órával a vizsgálat előtt már nem szabad sportolni, megerőltető dolgokat csinál, plusz nem bűnöztem, tehát nem ettem cukros dolgokat és teljesen kipihenten érkeztem.

9:30-kor elfogyasztottam a reggelimet, majd kezdődött a töménytelen mennyiségű víz ivása, hogy a vénáim jó állapotba kerüljenek. 13:30 körül hazaértek anyáék is a munkából, összepakoltunk és elindultunk. Odaérve a váróban hatalmas tömeg fogadott, mondtam is anyának, hogy tuti nem fognak behívni időben. Aztán pár perc elteltével alig maradtunk, így kezdtem bizakodni, hogy nem is fog olyan sokat csúszni az időpontom. Végül 17:30-kor behívtak, megmutatták, hogy hol fogok pihenni, majd kikészítettek egy liter vizet és egy poharat. Továbbsétáltunk a hatalmas fotelhoz, ahol kényelmesen helyet foglaltam, majd megmutattam, hogy melyik vénámat szúrják és olyan ügyesen szúrt a leányzó, hogy nem is éreztem. Tökéletes szúrás volt, meg is dicsértem, de nem különösebben izgatta a dolog. A kontrasztanyag beadása után következett a kényszerpihenő és az egy liter víz leöntése. Sose sikerül mindet meginnom, de úgy vagyok vele, hogy előtte is sokat megiszok, úgyhogy van bennem annyi, hogy minden rendben menjen. A vizsgálat előtt jelezték, hogy én következek, úgyhogy fáradjak ki a mosdóba és utána pedig mehetek a vizsgálatra. A vizsgálat most két felvonásban történt. Először a koponyámat vizsgálták, majd következett a testem. Már nagyon vártam, hogy vége legyen, mert 20 perc alatt, amíg a vizsgálat tartott csordultig telt a hólyagom. Ha egész nap nem eszik az ember, csak vizet iszik, akkor a bevitt mennyiség hamar átmegy rajta. A vizsgálat után (18:45-kor végeztem) a szokásos csárdánkban megálltunk és bevágtam egy harcsapaprikást. Most valahogy sokkal éhesebb voltam, mint az előző PET vizsgálatoknál. Vacsora közben megtippeltük, hogy vajon mikorra fog megérkezni az eredmény. Anya és apa tippje a péntek én bátor vagyok, úgyhogy mertem egy csütörtököt mondani. :) Örülök, hogy egy kicsit se izgulok az eredmény miatta, mert úgy is tudom, hogy negatív leletet kapok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr547810154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása