HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2014.11.25. 16:42 angithiaa

Csontritkulás

„Valahogy ez mindig így van... mindig a rossz dolgok hagynak mélyebb nyomot az emberben, a sérülések örökké tátonganak. A jó nem okoz sérülést, maradandó nyomot, ezért is tompul az érzése. A jó mindig elmúlik... mintha sosem lett volna.”

Múlt héten valamelyik napon telefonált a doki bácsim. Először engem hívott, de mivel én edzésen voltam és nem vettem fel a telefont, ezért utána anyánál próbálkozott. Megbeszélt nekünk múlt hét péntek 9 órára egy találkozót a feleségével, hogy átbeszéljük a csontritkulásomat. Anyával hamarabb odaértünk a kórházba, éppen viziteltek, úgyhogy leültünk a főorvosnő szobája elé és várakoztunk. Majd mikor vége lett a vizitnek a vizsgálóba invitált minket, ahol megkérdezte, hogy mi járatban vagyok nála. Elmondtam, hogy többször is leírták a PET-CT leltnél, hogy csípő tájékon csontritkulásom van és mivel hallottam, hogy fiatal korban még jól lehet kezelni, ezért érdekelne, hogy kell-e vele foglalkozni vagy sem. Fehérneműre vetkőztetett, majd megkért, hogy sétáljak végig a vizsgálóban, oda-vissza, majd egyenesen kellett állnom és előre hajolnom. Aztán felfektetett a vizsgálóasztalra, különböző pózokba állítgatta a lábam és közbe megvizsgált. A vizsgálat végeztével pedig elküldött egy csontritkulás szűrésre. Ezt a szűrést egy géppel csinálják, aminek az eredménye megmutatja a csontsűrűségemet a combnyaknál és a csigolyáknál. Az értékeim még éppen benne voltak a határértékekbe, úgyhogy szerencsére nincsen súlyos csontritkulásom, nem kell vele foglalkozni a továbbiakban, úgyhogy megnyugodhatok, hogy nem lesz szükségem csípőprotézisre. A doki bácsim felesége még elrendelt nekem egy D-vitamin szűrést, amin hétfőn túl is estem. Ennek az eredménye nem lesz készen csak kb. egy hónap múlva. A mai napon megérkezett a doki bácsim levele a leletemmel és a következő kontroll időpontjával, ami 2015.január 15-én lesz.

Gerincem:

IMG_7359.JPG

Csípőm:
IMG_7360.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr436932313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása