HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2014.12.17. 20:58 angithiaa

Kardiológia

„Mostanában minden olyan furcsa. Csendes káosz uralkodik körülöttem. Mint akit beérzéstelenített az élet, érzem, hogy történni fog valami, de nem tudom, mi az. Vagy talán csak azért gondolom így, mert vágyom a változásra.”

A mai napon kardiológusnál jártam. Egyszer régebben mikor még kezelést kaptam, írtam egy bejegyzést, amiben kiakadtam azon, hogy tönkretesz a kemó és éppen az akkor kapott szívkárosító szerrel példálóztam. Az a bejegyzés valahogy nagyon megmaradt bennem és talán ez is az oka annak, hogy most mindent, ami károsodhatott megnézetek magamban, hogy tudjam, hogy hányadán is állok. A „minden” alatt két dolgot értek, az első volt a csontritkulás, ami nem vészes, úgyhogy megnyugodtam, most pedig a szívem következett. Néha szokott szorítani a mellkasom, szúró fájdalommal párosulva. Ez nagyon aggasztott, féltem, hogy nehogy szívrohamot kapjak, úgyhogy kértünk időpontot egy kardiológushoz. Sikeresen kaptunk is januárra, de az egyik ilyen szívfájásom után (tudom, a szív nem tud fájni) annyira beparáztattam magam, hogy meghalok, hogy protekcióval sikerült hamarabbi időpontot szerezni.

Hogy mi történik egy ilyen vizsgálat alkalmával? Először is csinálnak egy sima EKG-t, mérnek egy vérnyomást, megmérik a magasságom és a súlyomat, felvesznek egy pár adatot, majd találkozok a kardiológussal, aki csinál egy szív ultrahangot, aztán elküldenek terheléses EKG-ra, ahol biciklin kell tekerni, majd újra vissza a kardiológus dokihoz, aki kiértékeli az eredményt. Mindenhol jól szerepeltem, semmi durva elváltozás nem található a szívemen, úgyhogy megnyugodhat a kicsi lelkem, nem fogok szívrohamban meghalni. Hogy mi okozza a szívszorításom, arra anyukám azt a választ adta, hogy pszichés. Oké, elfogadom.

A könyvem kész, megírtam, a kiadóval beszéltem azonban az év végébe már nem fér bele egy könyvkiadás, meg azért nem megy az olyan könnyen, úgyhogy januárban kezdődnek a munkálatok a könyvem körül, addig a fiókomban lapul. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr846993417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása