HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2015.03.11. 20:00 angithiaa

Hamarosan

„Az a helyzet a vakmerő húzásokkal, hogy félelmetesek. Lehet, hogy könnyekkel és törött csontokkal fognak végződni, de pont ez teszi őket olyan rohadt izgalmassá.”

Kedves Olvasóim!

Régen írtam már, és most amikor idepofátlankodok a saját blogomra, akkor is egy drasztikus változásról kell hírt hoznom. A blogom „Az élet iskoláját kijártam” című bejegyzés után titkosítva lett egy időre. Miért van erre szükség? Mint írtam szerződést kötöttem egy kiadóval. A könyvem eljutott abba a fázisba, hogy hamarosan a nyilvánosság elé kerül, viszont a blogom nagy része szerepel a könyvben is, így sajnos a titkosítás a megoldás. Eljön majd az idő, mikor újra teljes pompájában fog tündökölni, és az összes bejegyzés elérhető lesz, de sajnos most ezt meg kellett tennem.


Természetesen Ti fogtok elsőként értesülni a könyv külsejéről és megjelenéséről, az elkövetkezendő két hétben hírét hozom! :)


Egyébként velem minden rendben, jól vagyok, itt a tavasz. :) Január óta nem voltam kontroll vizsgálaton, legközelebb április 23-án kell mennem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr297260979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása