HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2015.01.19. 09:49 angithiaa

Idei első kontroll

„Még mindig jobb őrültségeket csinálni, mint belefáradni a sok hibába és kötelezettségbe.”


Múlt hét csütörtökön, kontroll vizsgálaton voltam. A szokásos időben, tizenegykor megjelentünk apával és most egy kisebb tömeg fogadott minket. Türelmesen várakoztunk, aztán dél előtt egy kicsivel sorra is kerültem. A doki bácsim feltette a szokásos, hogy vagyok kérdését, aztán áttértünk a van-e valahol megnagyobbodott nyirokcsomóm kérdésre és a végén a biztonság kedvéért megvizsgált. Érdeklődött, hogy mivel foglalatoskodom mostanság én pedig eldicsekedtem vele, hogy éppen a héten kötöttem szerződést egy könyvkiadóval. Tetszését fejezte ki és mondta, hogy már alig várja, hogy megjelenjen. Megbeszéltük, hogy legközelebb három hónap múlva lesz jelenésem nála, aztán csináltatunk valamilyen nagyobb kontrollvizsgálatot. Én a Pet-Ct-re szavaztam és azt mondta, hogyha az nyugtat meg, akkor azt csináltatunk. Miután végeztünk nála, átsétáltunk Eszter nénihez, hogy levegye a vérem. A kedvemért csinált egy gyors labort is, amin a fehérvérsejtem 4.5, a hemoglobinom 139 és a trombocitám pedig 351. Anya mindig elmondja, hogy a betegségem előtt se volt ilyen jó hemoglobin szintem. Mondtam neki, hogy a kezelések közben biztosan túl sok vért kaptam. Amikor megnézem ezt a magas trombocita számot, akkor mindig az eszembe jut, hogy volt amikor kettő volt. Hihetetlen mekkora különbség van kettő és 351 között.

Más: Anya érdeklődött a D-vitamin szűrés eredménye után, mert azt mondták, hogy egy hónap alatt lesz kész az eredménye és majd postán kiküldik. Na, még nem küldték, úgyhogy anya utána kérdezett és meg is tudta az eredményt. A D-vitamin szint 75-től lenne jó, nekem pedig 25. Úgyhogy eléggé D-vitamin hiányos vagyok. A szűrés még akkor készült, mikor elkezdtem D-vitamin készítményt használni, úgyhogy az még nem látható az eredményen. Azóta viszont folyamatosan van D-vitamin bevitelem, úgyhogy megérdeklődjük majd, hogy mikor lehet újra tesztet csináltatni és megnéznénk, hogy most vagy mondjuk egy hónap múlva milyen lesz a D-vitamin szintem.

Most pedig kanyarodjunk vissza egy picit a könyvhöz. Sikeresen megkötöttük a kiadóval a szerződést és a héten nekilátunk a munkálatoknak. Nagyon izgalmas dolog ez és bár nagyon az elején járunk, de már most azt gondolom, hogy megírni volt a legkönnyebb. Ha minden jól megy, akkor május végére lesz belőle kész könyv.

Idén is részt vettünk a forralt bor fesztiválon. 24 versenyzőből a hatodik helyen végeztünk:

img_8096.JPG
Keverem, kavarom, eladom:

img_8044.JPG
Zenészek dobták fel a hangulatot:

img_8012.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr247087907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása