HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2016.01.20. 14:01 angithiaa

MRI eredmény

Anya az MRI vizsgálat után még visszament dolgozni és délután 3:30-ig várta, hogy a leletem felkerüljön az adatbázisba, de nem került, így hazajött. Másnap reggel rohant a kórházba, és az első dolga az volt, hogy megnézze, hogy elkészült-e. Az eredmény megvolt, amiből kiderült, hogy nem rák, hanem valami agyi tevékenység történt velem. Felhívta a doki bácsim, meg konzultált az ideggyógyásszal és arra jutottak, hogy vérhígítót és értágítót kell szednem, majd szükség lesz egy trombofília vizsgálatra is. Ez a vizsgálat szerencsére csak egy vérvételből áll. Csütörtökre (január 7.) behívott a doki bácsim, hogy átbeszéljük a dolgokat. Megnézte a felvételeket, kiírt egy mindent átfogó vérképet, majd közölte, hogy már mindenki látta az MRI leletem és arra jutottak, hogy meg kell ismételni még egyszer. Anyával furcsállottuk a dolgot és rá is kérdezett, hogy van-e valami probléma, félnünk kell valamitől? Nem igazán értettük ezt a nagy ismétlési lázat. Aztán azt mondta, hogy az ismétlésre azért van szükség, mert 8-10 nap elteltével az elhalt rész körül regenerálódnia kéne az ereknek és ezt szeretnék lekontrollálni. Meggyőző volt, határozott, kicsit se keltett olyan érzést bennünk, mintha nem így lenne. Én mégis azt gondoltam, hogy inkább azért akarják megismételni, mert nem biztosak benne, hogy mi is történt velem és még mindig benne a pakliban az, hogy limfómám van és azért, hogy elkerüljék a tévedést inkább biztosra mennek és megnéznek megint. Keddre (január 12) írtak nekem egy kérő lapot. Előtte egy nappal, bement anya a kórházba, hogy pontos időpontot egyeztessen nekem. Napokon át nem tudtuk elérni az MRI központot telefonon, mert vagy nem vették fel, vagy végeláthatatlan időn keresztül várakoztattak, amit meguntunk és letettük a telefont. Amikor anya bement időpontot egyeztetni, akkor a főorvos, akihez mennie kellett éppen az én leleteimet nézegette. Ő azt mondta, hogy tök felesleges most megismételni a vizsgálatot, mert semmit nem fogunk látni. El kell telnie egy hónapnak ahhoz, hogy bármilyen eltérés látható legyen a két felvétel között. Így abban maradtunk, hogy 25-e után hívni fogja a doki bácsim az MRI-be a főorvost és ő megmondja, hogy melyik nap mehetek vizsgálatra.


Még mindig nincs vége folyt.köv. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr958288384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása