HTML

A szívem ezerkétszázat ver egy perc alatt

2011. március 24-én Limfómát diagnosztizáltak nálam. Úgy döntöttem, hogy a gyógyulásom folyamatát szeretném megosztani másokkal. Ez nekem is sokat segít és remélem, hogy másoknak is tudok vele segíteni.

Friss topikok

  • Jorsi: Csirió! :) (2014.11.17. 18:37) Hahó
  • Jorsi: Én is kíváncsian várom a könyved! :) És tuti nem hagyom abba a blog olvasását sem! (2014.09.16. 14:23) Az élet iskoláját kijártam
  • zitarella: Isten eltessen!!!Szupi a hajad :) Puszi (2014.04.08. 15:28) 23+54
  • Jorsi: Boldog évfordulót és légszi ne hagyd magára ezt a blogot! :) (2014.03.28. 22:13) Három évvel a hátam mögött...
  • Jorsi: Egyészségedre! ;) (2014.03.07. 15:57) Gréta vs rák 8-0

Linkblog

2015.09.22. 11:14 angithiaa

Idei harmadik kontroll

„Vannak ajtók, amik nem maradnak örökké nyitva. Az elszalasztott lehetőség soha nem tér vissza, és ha csak várakozol, az nem jelenti azt, hogy erős vagy, vagy azt, hogy igazad van. Néha csak annyit jelent, hogy félsz a változástól. Mindenkivel előfordul. Tudod, mire jöttem rá? Az élet túl rövid.”

Tegnap (szeptember 3.) eljött a kontroll ideje. Eredetileg augusztus 27-én kellett volna mennem, de elhalasztottuk egy héttel, mert akkor éppen nyaraltunk. Mondjuk szerdán még nem voltam benne biztos, hogy el fogok tudni menni, ugyanis összeszedtem valami hányós, hasmenős vírust, ami annyira levett a lábamról, hogy egész nap az ágyban feküdtem. Azt mondják, hogy most mindenhol jelen van ez a vírus, de szerencsére gyorsan átment rajtam. Csütörtökre már jobban voltam, így apával bementünk a kórházba a kontroll vizsgálatra. A váróban elég sokan voltak, de pont volt egy szabad hely, ahova gyorsan le is vágtam magam. Nem kellett sokat várni, hamar nyílt az ajtó, amin Ildikó (az asszisztens) lépett ki, majd kiosztotta a váróban ücsörgő összes embernek a vérvételes papírt és ezzel együtt ki is ürült a váró, így egyedül maradtam. Még pár percet várakoztam, aztán szólított Ildikó. Belépve a doki bácsim hatalmas mosollyal fogadott és egyből elkezdte mesélni, hogy egyszer mikor ment hazafelé, akkor épp engem hallott a rádióban. Mert neki a Kossuth rádió van beállítva és bár nem a legelejétől hallotta, de egyből megismerte a hangomat. Kérdezte, hogy hogy vagyok, majd kérte, hogy üljek fel a vizsgálóasztalra, hogy megvizsgálhasson. A vizsgálat során nem talált megnagyobbodott nyirokcsomót, így kért nekem egy vérképet. Megbeszéltük, hogy egy éve volt utoljára PET-CT vizsgálatom, úgyhogy itt lenne az ideje egynek. Aztán elballagtam egy vérvételre Eszter nénihez és hazaindultunk apával. 

Ui.: Ez a bejegyzés szeptember 3-án született, de trehányságom miatt csak most került fel.


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hummingbird.blog.hu/api/trackback/id/tr107808264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása